Celebrem el Certamen Literari per Sant Jordi

Aquest Sant Jordi hem tornat a omplir l’escola de llibres, històries i creativitat amb el nostre tradicional Certamen Literari, una jornada molt especial on l’alumnat ha pogut expressar-se a través de l’escriptura i el dibuix i gaudir de la màgia dels contes.

Enguany, hem tingut la sort de comptar amb la visita de la Sara Mas, responsable de l’àrea infantil, que ens ha vingut a explicar un conte molt especial: “L’avellana”. Amb molta tendresa i sensibilitat, la Sara ens ha endinsat en aquesta història plena de significat, que ens ha fet reflexionar i somiar alhora.

Ha estat una experiència enriquidora i emocionant per als més petits —i no tan petits!— que han gaudit molt d’aquesta estona compartida. Volem agrair sincerament a la Sara la seva visita i dedicació.

Gràcies a tothom qui ha participat al certamen i ha fet possible aquesta diada tan bonica. Continuem fomentant l’amor per la lectura i l’escriptura, perquè les paraules tenen el poder de transformar el món.

Visca Sant Jordi!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut