Treballem a l’hort

Com activitat a la natura aquest curs els i les alumnes de 2n ens hem estrenat amb el treball a l’hort, aquest ens ofereix una gran oportunitat educativa per treballar hàbits, valors, cooperació, participació, autonomia i competències bàsiques de manera transversal. Tenir i poder treballar a l’hort afavoreix un desenvolupament individual i social dels alumnes, i al seu benestar físic i psicològic, ja que és un espai exterior de contacte amb la natura i els alumnes parteixen  de l’acció i la pràctica per assolir els aprenentatges.

De forma setmanal baixem a l’hort i en tenim cura, hem plantat, hem tret les herbes dolentes, reguem si fa falta… un cop a l’aula tenim el nostre “diari de l’hort” i anem escrivint tots allò que fem i l’evolució de creixement que porten les verdures que hi hem plantat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *