SORTIDA DE TARDOR

Les alumnes i els alumnes de 4t, el passat dimecres 28 d’octubre, van fer una sortida a la natura on van poder explorar la seva part més artística.

Durant la primera part del dia, els xiquets i xiquetes es van convertir en fotògrafs. La seva tasca era la de capturar el paisatge, especialment bonic que ens ofereix aquesta estació de l’any, seguint els consells exposats a classe.

Després d’esmorzar, es van organitzar en petits grups de quatre i van començar a dissenyar una petita obra de Land Art.

Els materials utilitzats van ser els propis elements de la natura que tenien a l’abast. Un cop van tenir l’obra creada, li van posar un títol i cada grup la va presentar a la resta de companys i companyes.

Finalment, ja marxant cap a l’escola, van anar recollint fulles, tronquets, glans… per poder realitzar el taller de Tardor preparat per l’endemà.

Va ser una sortida molt profitosa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *