P-4 A Ambient: LA FAROLA

Els alumnes de P-4 A durant una quinzena hem pogut  aprendre amb les activitats de la caixa de la Farola.

La primera activitat que vam dur a terme va estar descobrir a partir d’una foto quin lloc de Gandesa ens havia tocat :La Farola. Cadascú va  explicar el que sabia relacionat amb aquest indret. Després vam anar a la Farola d’excursió i allí vam explicar el conte dels Gegants de Gandesa.Vam poder veure que la Farola era el lloc de pas de persones i vehicles  i era on hi trobavem botigues, bars,bancs,pas de vianants, semàfors,…

Vam treballar a l’artista Joan Miró i concretament la seva obra “Dona i ocell” i l’haviem de reproduir en plastilina.

Vam poder experimentar amb la taula d’experimentació, on amb sedasos, embuts, arpetes, coladors havíem d’intentar separar l’arros ,llenties i pa ratllat. Tot un repte i una mica difícil d’aconseguir però molt divertit.

Vam disposar del cavallet de pintura on vam poder fer les nostres obres d’art.

Amb les pedres de colors vam poder resseguir les lletres i confegir el nostre nom i el dels companys.

També vam disposar d’una taula de creació lliure, on cadascú lliurement i amb el material que volia feia la seva creació.

Vam descobrir les ombres que projectaven les siluetes dels dibuixos quan les posavem al davant del sol.

Vam poder crear figures amb la taula de llums.

Vam descobrir a fer rampes per a que poguessin baixar les boles per elles.

També vam  descobrir oficis a partir d’uns puzzles que havíem de resoldre.

Els de P4 A ens ho hem passat molt bé realitzant les diferents propostes de l’ambient, hem pogut compartir les nostres descobertes  amb els companys i mestres. Ens han agradat les propostes i ho podeu comprovar veient el recull de fotos

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>