JORNADA DE VAGA

Benvolgudes famílies,

davant dels fets tan greus produïts al llarg del dia d’ahir, el claustre de l’escola ens unim en contra dels fets ocorreguts amb el següent manifest:

L’escola és un lloc amb la missió de difondre i treballar els valors d’una societat democràtica: la llibertat d’expressió, el respecte per la diversitat d’opinions, la no violència i, sobretot, l’ús del diàleg i la conversa per a resoldre conflictes. Vivim en una societat viva, i com a tal, tenim conflictes, conflictes que ens ajuden a crèixer com a individus i com a societat. La nostra feina es ensenyar a fer ús del diàleg i condemnar la violència.

Ahir moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts i, per aquest motiu, ens solidaritzem amb les comunitats educatives d’aquests centres.

Per tant, el claustre de mestres de l’Escola Puig Cavaller, ens adherim a la jornada de vaga general per demà, 3 d’octubre.

L’escola estarà ens serveis mínims.

Claustre de mestre.