Festival i 50è aniversari de l’Escola Puig Cavaller

El passat dissabte 18 de juny vam celebrar el festival de fi de curs i els 50 anys de l’escola. Ens van acompanyar els gegants i grallers de Gandesa i vam poder gaudir dels seus balls i de la seva música. Desprès d’escoltar els parlaments de Carles Luz, alcalde de Gandesa, Joaquim Sabaté, representant de l’Ampa i Sònia Puey, directora de l’escola vam gaudir dels balls que cada grup havia preparat amb moltes ganes. Va ser una tarda molt bonica, plena de records de 50 anys d’escola i de retrobament de tota la comunitat educativa. Vam acabar la jornada amb un sopar de germanor al pati de les escoles velles.