21 de juny

El dia 21 de juny és l’últim dia de l’escola i al matí hi ha programades un seguit d’activitats a porta oberta. Tots/es esteu convidats a participar-hi.

9h. Representació teatral de les dues obres de P5: La Blancaneus i els set nans polits i la princesa Ratolina.

No us ho podeu perdre!!

10h. Entrega de premis dels jocs florals escolars de l’escola i menció als alumnes representants de l’escola als diferents certàmens: lectura en veu alta i jocs florals de Catalunya.

En finalitzar, emocionant partit de futbol entre mestres i alumnes de sisè al camp de futbol municipal.

Però… la diada no acaba aquí, a la tarda…

Representació de final de curs a les 19h.!!!