“Les bales que viatgen”: inspirats en Tim Knowles
27/02/25A I3 hem estat treballant “Art i Moviment” tot imitant l’artista Tim Knowles, un artista contemporani que, amb la seva obra, fa representacions visuals de coses que normalment se senten més que es veuen.
Hem volgut imitar el seu “Postal Project”, en què va inventar una màquina que dibuixava el moviment: la va posar dins d’una caixa que va viatjar de Londres fins a Dallas.
Nosaltres ho hem fet posant dues bales mullades amb pintura negra dins d’una caixa: hem passejat la capsa per diferents espais de l’escola i hem comprovat el resultat. El moviment de la caixa durant el trajecte ha fet que les bales dibuixessin camins sobre la superfície interior.
Aquesta obra és una combinació d’acció i experimentació: no controlem completament el resultat, sinó que deixem que el moviment, l’atzar i l’entorn hi participin.
Una activitat plena d’emoció i sorpresa perquè cada creació és diferent. Ens ho hem passat molt bé i encara tenim ganes de seguir fent “art amb el moviment”.



