Cueme: Acte de cloenda

El dijous dia 2 de juny hi va haver l’acte de cloenda del projecte Cueme, al qual hi va assistir el regidor de Promoció econòmica el Sr Eudald Sellarès, la Sra. Núria Brachs, com a tècnica de l’Ajuntament, i la Sra. Conxita Vilalata com a representat de l’entitat Osona contra el Càncer. Aquesta entitat ha estat l’escollida pels socis de les cooperatives per tal de fer la donació del 10% dels beneficis que han obtingut en la realització del projecte.

Tal i com van expressar els presidents de les cooperatives, tots han estat molt contents d’haver participat en aquest projecte, i reconeixen els valors i aprenentatges que els ha suposat.

Finalment, tots els alumnes van rebre el diploma de reconeixement i un obsequi per a cadascú.
L’acte va acabar amb la “foto de família”.