QUINS ESPORTS PRACTIQUEN ELS NENS I LES NENES DEL PINS?

Els Skaters, alumnes de 5è B, dins del projecte que estem fent, ens hem plantejat aquesta pregunta.

Hem fet una enquesta a totes les classes de Cicle Mitjà i Superior i hem trobat aquests resultats:

• La majoria dels 237 nenes i nens de la nostra escola practiquen algun esport.
  • La meitat ho fan a l’escola i l’altra meitat en algun club privat de la ciutat.
  • Dediquen, entre entrenaments i competicions, més de dues hores setmanals. Quasi la meitat  ho fan durant més de quatre hores a la setmana.
  • Tothom opina que fer esport els ajuda a tenir millor salut.
  • Per últim, els esports en ordre de número de practicants són: bàsquet, futbol, hoquei, voleibol, natació, esquí, gimnàstica, atletisme, handbol, ciclisme, pàdel, patinatge i tennis. També hi ha alguns esports minoritaris o que practiquen poques nenes o nens: hip-hop, karate, escalada, taekwondo, waterpolo i bàdminton.

Esperem que us hagin agradat les nostres investigacions i us animem a practicar algun esport, si encara no ho feu.