VOLUNTARIAT A L’ESCOLA

Al mes de desembre UnitElements i Laboratoris Ferrer van organitzar amb un grup d’uns cinquanta voluntaris/es una acció social a l’escola Montserrat amb l’aportació de material per a la prevenció de la COVID, petites tasques de condicionament d’espais com ara la pintura de pissarres de pati o el muntatge d’un hort urbà i també l’explicació d’un conte per videoconferència per alguns grups d’educació primària. L’esforç dels treballadors i treballadores, així com la seva bona predisposició i energia ens van trametre uns valors molt positius.

Aquella mateixa setmana els voluntaris van explicar uns contes per videoconferència als alumnes de primer, segon i tercer curs els quals anaven interactuant tocant instruments, fent sons i rient molt.

Si voleu veure i descarregar les fotos cliqueu al següent enllaç: