Un Sant Jordi molt especial!

Aquest divendres 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’escola.

Aquest curs, l’alumnat de 6è ha posat la tradicional parada a la porta de l’escola d’infantil on s’han venut roses, llibres i altres objectes relacionats amb la diada. També s’han vist diferents dramatitzacions de la Llegenda de Sant Jordi, algunes representades per l’alumnat de 4t i altres, d’ombres xineses, preparades per la Susana i la Manoli. A la tarda s’han celebrat els VIII Jocs florals de l’escola amb recitació de poemes i entrega de premis.

A més a més, hem rebut una important donació de llibres – discs del “Concurs de podcast – Contes del Món” per a les tutories d’infantil i per a cada nen i nena de primària. Volem agrair aquesta magnífica iniciativa a “COMSOC Comunicació Social” i a la cooperativa “femProcomuns”: sense vosaltres això no hagués estat possible!

Us enllacem la carpeta de fotos de la diada de St. Jordi perquè veieu com de bé ens ho hem passat!