MOSTRA DE TEATRE CICLE SUPERIOR CURS 2021-2022

Per fi tenim les obres que van realitzar els alumnes de cicle superior el passat mes de juny a l’auditori de la biblioteca de Sant Ildefons.

Els alumnes de cinquè van pujar a una nau espacial per cercar aigua en altres planetes ja que a la Terra ens estem quedant sense en la fantàstica obra anomenada ‘AQUA 24’.

video aqui.

Els alumnes de sisè gairebé van destruir l’escola amb un experiment, justament quan havien rebut el manuscrit dels germans Grimm, i van fer que els contes es tornessin bojos a la obra de teatre anomenada ‘ELS CONTES BOJOS DELS GERMANS GRIMM’.

video aqui.