TALLER ELS CONFLICTES ES RESOLEN PARLANT A CICLE SUPERIOR

Els alumnes de cicle superior van gaudir del taller anomenat ‘Els conflictes es resolen parlant’. La Piti va ser la formadora i ens va ensenyar les diferents formes que tenim les persones de gestionar les nostres emocions, d’aprendre a controlar-nos i d’aprendre a demanar disculpes a les persones a les quals fem mal de vegades sense voler.

Primer vam fer una activitat a l’aula a la qual apuntavem quines eres les emocions positives i negatives que sentim i les vam posar en comú entre tots per poder omplir la pissarra. Seguidament vam baixar al hall de l’escola i vam realitzar activitats de confiança amb els companys.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a les següent imatge: