TALLER DE FAGOT A 3R

El passat dimarts 12 de novembre, la classe de 3r va poder assistir a una sessió interactiva musical amb la intervenció d’un fagot.

La classe de 3r ens vam haver de traslladar a l’aula de música per poder fer ús d’un major espai i gaudir d’esta oportunitat alhora que l’instrumentalista ens mostrava el procés de construcció del fagot i les seves parts.A més, el músic ens va delectar amb la interpretació d’un parell de peces musical conegudes al món de la televisió i del cinema. Finalment, l’alumnat va poder ballar mentre el fagot era tocat.
Estem molt contents amb el taller i l’alumnat ho va demostrar.

Si vols descarregar les fotografies, clica al següent enllaç