Sortida Cosmocaixa P3

Els alumnes de P3 hem fet la nostra primera sortida en autocar. Hem anat, amb tots els companys del nostre edifici, al Cosmocaixa.

Ha sigut tota una aventura, perquè hem vist animals estranys i experiments sorprenents. I a més a més ho hem compartit amb companys i germans.

Ens hem portat molt bé i com a nens grans. Ha sigut un gran dia!!!

1. Alejandro Mesa Arranz

Bon dia Elena! Acabo de revisar l’article des de diferents dispositius i les fotos les puc veure bé. Torna a mirar l’article, i en el cas de que segueixin sense apareixer als vostres dispositius, les intentaré posar d’una altra manera per a que pogueu gaudir-les. Moltes gràcies per l’avís! Entre tots fem la web i fem escola!