Recollim oli per reciclar-lo!

Com ja sabeu, a l’escola, ja fa uns quants anys que recollim l’oli usat de les famílies per reciclar-lo gràcies als CLAKIS.

L’alumnat de 4t som “Els agents verds” de l’escola, és a dir, som els encarregats de fer la recollida de clakis i els càlculs per saber quants litres s’han recollit al trimestre i quants litres d’aigua s’han estalviat al no llençar l’oli ja utilitzat a l’aigüera de casa. A més a més, també ajudem els més petits a reciclar correctament els embolcalls dels esmorzars a l’hora del pati.

Ara ja tenim els resultats del primer trimestre i us els volem presentar! Entre tot l’alumnat d’Educació Primària hem recollit 29 clakis, com que cada claki conté 1’5 litres d’oli, hem aconseguit reciclar 43,5 litres d’oli. Gràcies a la recollida selectiva de tots aquests clakis hem aconseguit estalviar 43.500 litres d’aigua (que s’haguessin malgastat al llençar l’oli a la pica de rentar els plats!!!!)

Us deixem unes fotos perquè ho veieu i … Recordeu! Seguirem recollint oli i piles usades tots els dijous a les 9:00 a l’edifici d’EP!