PROJECTE AQUÍ STEAM! UPC

Els alumnes de cinquè de l’escola Montserrat, juntament amb els alumnes de segon, estem participant dins del projecte Aquí STEAM!! juntament amb la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya).

Els alumnes descobreixen la ciència amb l’ajuda d’una científica amb la qual creem un vincle i col·laborem junts.

En el nostre cas hem conegut a la Rosa Pàmies, una enginyera biomecànica, que ens ha mostrat, entre altres coses, com és el laboratori de Biomecànica de la Universitat i ens ha vingut a visitar a l’escola i ens ha explicat com crear una mà de cartró que es mou quan tirem d’uns fils igual que ho fa la nostra mà amb tot el que tenim dintre del nostre cos. També ho va fer amb unes xeringues com les que ens posen quan ens posem malalts!!!

Ara ens queda un repte molt interessant a la vegada que intrigant… Serem capaços nosaltres de realitzar aquestes mans?

A continuació, clicant a la imatge, podreu veure una petita mostra de la nostra visita a la UPC i de la visita que ens va fer la Rosa a l’escola.