Preparem la sortida al Delta? Projecte 4t amb col·laboració de 3r

Durant el 2n trimestre hem fet un projecte a 4t titulat: “Preparem la sortida al Delta del Llobregat?” Aquest projecte ha finalitzat amb la sortida de Cicle Mitjà al Delta.

En un primer moment, vam estudiar els continguts necessaris per poder dissenyar una sortida adreçada als alumnes de 3r, des de les parts del riu fins a com ens orientem. Al laboratori també vam crear una brúixola casolana imantant una agulla!!!

Un cop treballats els continguts, ens vam repartir les tasques en grups i posteriorment vam crear diferents estacions. Fins i tot un grup va redactar la nota informativa per a les famílies amb tot el que s’havia de portar! A més a més, cada grup va crear una fitxa de la seva activitat i ajuntant-les totes vam dissenyar un dossier de treball per a la sortida.

Finalment, després de canviar la data per pluges, el passat 5 de juny vam poder fer la sortida al Delta del Llobregat i els alumnes de 4t vam fer de mestres dels alumnes de 3r. Va ser una experiència molt bonica i vam compartir tot un dia envoltats de natura amb la companyia de la Muriel i el Jordi de l’IRB. Gràcies!

Ha estat genial i molt interessant i el millor de tot és que el proper curs serà l’alumnat que ara fa 3r qui s’encarregarà d’organitzar la sortida!

Si voleu descarregar les fotografies cliqueu al següent enllaç: