Premi Ensenyament Cercle d’Economia

El passat dilluns dia 6 de maig es va celebrar al CaixaForum la gala de celebració del Premi Ensenyament Cercle d’Economia al qual l’escola Montserrat estava convidada com a escola finalista d’aquest event. Les tres escoles i l’institut que optàvem al premi estàvem representats per equips directius, mestres, famílies, alumnes, inspectors del Departament d’Educació i entitats que ens van acompanyar en aquest emocionant moment.

No va poder ser i el primer premi se’l va emportar l’escola Octavio Paz, del districte de Sant Andreu, al qual felicitem des de l’escola. Nosaltres ens vam emportar el guardó com a escola finalista entre les 30 que s’havien presentat al projecte, del qual ens sentim molt orgullosos ja que ha sigut una gran experiència.

Si voleu descarregar les fotografies cliqueu al següent enllaç:

1 comentari

1. M. Carmen

Dels 30 projectes presentats a tota Catalunya, la nostra Escola ha estat seleccionada en 4t lloc !!!…

Els pares i mares estem super orgullosos de l’equip de mestres, que amb aquest projecte Tàndem i totes les activitats relacionades amb la ciència, han motivat moltíssims als nens i nenes per a continuar experimentant i aprenent amb casos pràctics.

Us proposo que publiqueu al web, juntament amb aquesta notícia, el vídeo resum de presentació del projecte que es va projectar a l’acte d’entrega de premis.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *