Obres de teatre de cicle superior

El passat divendres 8 de juny els alumnes de cicle superior, van representar dues obres de teatre que han anat treballant durant el curs. A més aquest any s’ha de valorar el fet de que les obres s’han hagut de preparar amb molt menys temps però aquests alumnes han demostrat del que són capaços.

La obra de cinquè, anomenada ‘Factor Xarxes’, ens introdueix en un equip de curling de l’escola Montserrat, que després de molta feina i treball aconsegueix arribar a la final contra el Barça, la qual si guanyen arribaran a la lliga europea. Però pel camí troben un entrebanc que els fa tirar d’imaginació per aconseguir els diners necessaris per poder participar. Com acabarà tot?

La obra de sisè, anomenada ‘Els contes bojos dels germans Grimm’, ens situa a l’escola Montserrat, on uns científics fabriquen un líquid que transformarà als humans, però alguna cosa no surt bé i l’escola es crema. A la mateixa vegada els alumnes encargats de la biblioteca reben el manuscrit original dels germans Grimm, però per culpa del líquid que s’ha escapat els contes s’han tornat bojos. Què haurà passat amb aquests contes?

Si voleu saber que com acaben aquestes dues obres us convidem a veure-les en els vídeos que us mostrem a continuació. Esperem que gaudiu tant, com ho hem fet nosaltres fent aquestes obres.

Video aqui

1. Elisabet Vázquez

Fantàstics tots !!! Moltíssimes felicitats cinquè i sisè … Gran treball Àlex i Jordi, veure-us treballar amb ells ha estat genial. I milers de gràcies pel “detallazo” final. Ha estat emocionant i una gran experiència.

2. Matilde Triano Pineda

Sou genials!!!!! Els dos grups “unos màquinas” perqué ho heu preparat en molt poc temps i va quedar tot fantàstic. Ha estat un plaer poder col.laborar i viure l’experiència amb vosaltres.