Newton i els colors!

Durant aquest trimestre hem estat estudiant els colors a 3r, 5è i 6è. Tot va sortir a partir d’una pregunta plantejada pels alumnes de 5è: D’on surten els colors?

A partir d’aquí, vam portar a terme el primer experiment: crear llum a partir dels colors de l’arc de Sant Martí.

Posteriorment, vam fer el procés invers per comprovar la teoria d’Isaac Newton. Vam fer el segon experiment: dispersar els colors de la llum del sol amb aigua i miralls primer, amb cd’s i amb prismes òptics.

Tot un repte aconseguit pels alumnes de l’escola! Si no us ho creieu mireu les següents fotografies…