Mar de plàstic

Els alumnes de sisè han treballat durant el primer trimestre un fet que ens afecta directament a tots els éssers humans del planeta Terra i que cada vegada s’està convertint en un problema més i més gran. Cada vegada els nostres oceans i mars s’estan convertint en mars de plàstic per culpa del mal ús que se li dóna a aquest material a l’hora de reciclar-ho.

Durant el projecte hem pogut veure des de quins són els tipus de plàstic que existeixen, quins es poden reciclar i quins no, quant de plàstic genera una família mitjana cada mes, quant triguen en descomposar-se aquests materials al mar o de quina manera els supermercats produeixen un excessiu embalatge de plàstic que de vegades és del tot inútil.

Tot això va acabar en exposicions que vam fer davant de classes de primària per consciènciar als nens del problema que està assolant el nostre planeta i també vam fer una exposició per als pares dels alumnes de sisè, per a què veiessin tota la feina que hem de fer també a casa per posar el nostre granet de sorra i col·laborar amb la causa.