LECTURA PER A L’ÈXIT EDUCATIU

L’Escola Montserrat participa des del curs 2019-20 en el programa LECXIT un programa que té per objectiu la millora de la comprensió lectora amb la intervenció setmanal en horari extraescolar de voluntariat en el centre. La clau de LÈCXIT està a treballar de forma lúdica i amena el gust per la lectura per a fer dels nens i nenes lectors orgullosos, segurs i preparats per a l’aprenentatge. Es tracta de crear un vincle lector entre el voluntari/a i l’infant.

El curs 2020-2021, van participar en el programa 9 voluntaris que van acompanyar principalment alumnat de cinquè. Des de l’escola estem molt contents i agraïts de la implicació altruista d’aquestes persones. Aquest encaix va ser possible gràcies als Serveis Educatius de Cornellà que van fer la formació i seguiment dels voluntaris.

Aquest curs 2021-2022, a partir del mes d’octubre, tornem a participar en el programa LECXIT.