La llegenda de Sant Jordi representada als més petits de l’escola

Com ja és tradició a l’escola Montserrat, els alumnes de 5è i de 6è varen representar amb un petit teatre, la llegenda de Sant Jordi, per tal d’explicar als més petits aquesta llegenda tan arrelada a la tradició catalana. El primer dia, els alumnes de 6è varen fer l’obra pels alumnes de 1r i desprès pels de 2n. Al dia següent, els alumnes de 5è varen representar-la davant dels alumnes d’educació infantil. Com cada any, va ser tot un èxit, gràcies al treball dels nens i nenes de cicle superior i la feina d’organització i preparació per part de la mestra de música, la Mati.