La festa de la Castanyada a Educació Infantil

Els alumnes d’educació infantil vam celebrar el dia de la castanyada  a l’escola el passat dimecres  31 d’octubre.
Pel matí els alumnes de p3 i p5 vam fer panellets a l’aula i per la tarda vam rebre una visita molt especial. Alguns exalumnes de la nostra escola van venir a fer-nos una representació del conte de “La Castanyera”.
A més d’explicar-nos molt bé el conte, també ens van repartir les castanyes que vam menjar junts per berenar. Moltes gràcies famílies per portar les castanyes. Va ser una dia de tardor ben xulo!!