JORNADES “LES NOIES HI SÓN!”

Durant la setmana de l’1 al 9 de març hem celebrat a l’escola Montserrat unes jornades molt interessants anomenades “Les noies hi són!”

Amb aquest projecte hem volgut visibilitzar i empoderar les noies i nenes no només el dia 8 de març, si no tota la setmana anterior (de l’1-5 de març) amb la intenció de tenir un impacte a llarg termini en l’alumnat.

Durant aquests dies hem preparat una exposició titulada “L’enginy (in)visible” i hem fet diversos recorreguts, hem fet entrevistes amb voluntàries científiques de l’IRBB, amb dones STEAM amigues, amb dones STEAM del programa Inspiring Girls, hem fet xerrades per videoconferència amb la Núria Salan, hem organitzat tallers a totes les aules des de P3 fins a 6è de Primària, s’han fet xerrades afectivosexuals a cicle superior i, per acabar, s’han contractat dos espectacles adreçats a Infantil (La veritat de les princeses) i a Primària (Contes per a nenes rebels). També hem comptat amb la col·laboració d’algunes mares per decorar els halls dels dos edificis!!

Us deixem un vídeo aqui perquè us feu una idea