Jornades Esportives de 6è al MAC

Els alumnes de 6è han anat a l’institut Maria Aurèlia Capmany per celebrar la Castanyada amb unes jornades esportives que es celebren cada any.

D’aquesta manera els alumnes de 6è prenen un primer contacte amb l’institut i tornen a veure als companys que tenien l’any passat a l’escola. També van tenir contacte amb alumnes de 6è d’altres escoles de la zona i que potser es veuran a diari l’any vinent.

Van practicar bàsquet, hoquei, aeròbic, futbol i dodgeball i s’ho van passar d’allò més bé, com demostren les imatges.