ELS ALUMNES DE SISÈ VISITEN L’EXPOSICIÓ HUMAN BODIES

Els alumnes de sisè de l’escola van realitzar el passat dilluns 27 de setembre una sortida relacionada amb el projecte del cos humà que estan realitzant a projecte de medi natural. En concret la sortida va ser al museu de Human Bodies situat a la planta superior del centre comercial les Arenes de Barcelona.

Vam sortir de l’escola i ens vam dirigir a l’estació de metro de Sant Ildefons i vam fer el trajecte fins a la parada de Sants Estació. Despres de caminar pel carrer Tarragona, vam esmorzar al parc de l’Escorxador i cap a les 10:30 vam entrar al museu.

Ens van donar unes audioguies amb les quals vam poder seguir les explicacions de cada una de les vitrines en les que estan exposats cosos reals de gent que ha donat el seu cos per a l’estudi de la ciència. Alguns d’aquests cosos ens van impresionar molt, com la diferència dels pulmons d’una persona fumadora i d’una no fumadora, o els vasos sanguinis de tot el cos exposats a sobre d’una vitrina. Ens va encantar!!

Un cop vam acabar del museu, ens vam aturar uns minuts a jugar a una pantalla que hi ha al terra que al trepitjar interactuava amb nosaltres.

Sortint del centre comercial, vam començar a pujar cap a Montjuic a on vam veure tota l’anella olímpica i vam fer una volta pels exteriors de l’estadi olímpic. Com que era hora de dinar, ens vam posar a la gespa al costat del Palau Sant Jordi i vam compartir molts riures.

Per acabar el dia vam tornar a baixar caminant fins a la plaça Espanya on vam tornar a agafar el metro i aquesta vegada fent transbord de la línia 3 a la 5, vam arribar fins a l’escola.