El alumnes d’infantil celebrem el dia de la Pau

Aquesta setmana hem rebut la visita a l’escola d’un contacontes molt i molt interessant. Ens ha vingut a explicar contes de la seva cultura amaziga. A banda d’explicar-nos alguns contes que li explicaven a ell les seves avies, ens ha explicat i ensenyar quin és el tipus de roba que porten a la seva terra. Els nens i nenes de p3, p4 i p5 vam aprendre moltes coses de la cultura amaziga.

Els alumnes de la classe del mar van rebre una visita molt especial el passat dilluns 28 de gener. Va venir a la seva classe un contacontes a explicar-los i a ensenyar-los un truc que sabia fer amb fulles de palmera. Resulta que quan ell era petit, al seu poble venien molts turistes de visita i ell els feia camells amb fulles de palmera per tal que li regalessin objectes que ell no estava acostumat a veure, com ara boligrafs. Aquest va ser el motiu pel qual va aprendre a treballar amb les seves mans aquestes fulles. A part de ensenyar a un camell, ens va fer una corona pels aniversaris també amb aquestes fulles. Els alumnes i els mestres ens ho vam passar d’allò més bé.

Podeu descarregar les fotos clicant al següent enllaç: