Edudansa 2019

Un any més els alumnes de 3r han participat en l’activitat de música “Edudansa” que consisteix en una ballada de danses de les escoles de Cornellà. Cada escola prepara dues danses, una comú “La gallarda del pou” (dansa cornellanenca) i l’altra a triar per l’escola “La cançó de les mentides” (popular). La ballada es va fer a la Plaça de sant Ildefons i va ser un èxit de participació. Alumnes, mestres i famílies ho van passar d’allò més bé!

En acabar cada escola va tenir un preciós regal per l’aula de música: un dau musical per treballar els ritmes!!

Si voleu descarregar les fotos cliqueu al següent enllaç: