CONTACONTES A LA BIBLIOTECA

Durant els mesos de febrer i març els alumnes d’Educació Infantil i Cicle inicial han pogut escoltar a la biblioteca de l’escola uns contes fantàstics que, com cada curs, la Mati contacontes (mare de l’escola) ha tingut l’amabilitat d’explicar-los. A cada curs ha explicat un parell de contes, tots ells carregats d’humor i de valors. Alguns contes més clàssics, d’altres més actuals, però tots han fet les delícies de petits i grans. I per acabar les sessions la Mati ens ha cantat un conte meravellós. Els petits s’ho han passat d’allò més bé. Mireu quines cares!!!

Moltes gràcies Mati per la teva col·laboració!!!

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge:

1. MATI TRIANO

Moltíssimes gracies Mati per aquest post tant bonic.
    Ja sabeu que per mi, és un gran plaer gaudir d’aquest moments amb vosaltres.
    Fins a la propera.