CICLE SUPERIOR VISITA EL MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES

Els alumnes de cicle superior han anat al museu de les matemàtiques, situat al parc de Can Mercader, el matí del dia 10 de febrer. Els alumnes de cinquè i de sisè s’han dividit i han començat a fer ‘cúpules de Leonardo’.

El famós Leonardo Da Vinci entre totes les coses que va realitzar durant la seva vida; pintar, construïr, inventar… va crear aquestes cúpules les quals a partir de diferents formes geomètriques aconsegueixen anar pujant i fent-se fortes sempre i quan estiguin ben construides.

Els alumnes de cicle superior s’han posat a prova avui i ho han aconseguit de dues formes diferents, ho han fet molt bé!

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge: