Cicle superior a l’Auditori per veure Jurassic Park

Avui dia 11 d’octubre de 2018, els alumnes de cicle superior han anat a l’Auditòri de Barcelona per veure la pel·lícula ‘Jurassic Park’, mentre escoltaven la banda sonora de la pel·lícula en directe tocada per l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.

Hem sortit de l’escola i hem agafat el metro, primer hem pujat a la Línia 5 fins a Plaça de Sant i allà hem fet transbord a la Línia 1, i ens hem baixat a la parada de Marina. Un cop arribats hem esmorzat i hem entrat.

L’orquestra en aquell moment estava acabant d’afinar els instruments i al poc temps ha començat tot. Ha sigut increible veure com els músics encaixaven la música amb el que anava apareixent a la imatge i el director d’orquestra anava dirigint a tots i cada un dels músics, adonant-se si hi havia alguna cosa que s’havia de corregir. Ens ha encantat a tots l’experiència.

Un cop acabada hem marxat cap al parc de la Ciutadella on hem dinat i hem estat una bona estona coneixent el parc. Fins i tot ens hem fet fotos amb el mamut que hi ha representat allà.

Cap a les tres, hem tornat a agafar el metro, en aquesta ocasió a la parada d’Arc de Triomf i hem tornat a l’escola.

Per descarregar les fotos cliqueu la següent imatge: