Carnaval Ed.Infantil

Cada any, quan arriba el mes de febrer, l’atmosfera a l’escola es transforma en un mosaic de colors, somriures i entusiasme. És el moment que tots esperem amb alegria: la festa de Carnaval. Un esdeveniment carregat de diversió i imaginació, on els nostres alumnes poden expressar-se lliurement i deixar volar la seva creativitat.

La festa de Carnaval no és només una celebració de disfresses extravagants i música contagiosa; és també una oportunitat per a l’aprenentatge i el desenvolupament personal dels nostres estudiants. A través de la preparació i participació en les activitats relacionades amb aquesta festa, els alumnes no només exploren la seva creativitat i expressió artística, sinó que també aprenen valors com la col·laboració, la tolerància i el respecte.

Enguany, la festa de Carnaval a l’escola ha estat especialment memorable. Els nostres alumnes han demostrat un nivell excepcional de compromís i entusiasme, des dels més petits fins als més grans. Els carrers del barri es van omplir de personatges del circ que és l’eix vertebrador de l’escola.

Podeu consultar les imatges clicant en el següent enllaç