Carnaval a l’escola Montserrat

El passat divendres 1 de març els alumnes de l’escola Montserrat van celebrar el carnaval amb unes disfresses molt originals creades per ells mateixos.

Primer van presentar-les totes a la pista de l’escola vermella. Seguidament van sortir en fila, darrera de la classe de sisè que anava tocant una molt animada batucada, i van fer una rua al voltant de l’escola on tota la gent que passava els va poder veure i gaudir de les seves creacions.

Per acabar van tenir una sessió de música on s’ho van passar d’allò més bé. Ja estan esperant amb ganes el Carnaval de l’any vinent.

Si voleu descarregar les fotos cliqueu al següent enllaç: