Audició P5 al BSI: “Fantasia de metall”

Els alumnes de P5 avui hem sortit de l’escola.

Hem anat caminant fins l’Auditori de la Biblioteca de Sant ildefons. Allà ens esperaven uns músics carregats d’instruments brillants.

Ens han explicat, d’una forma molt divertida, la família dels intruments de vent metall. De com s’assemblen la tuba, la trompa, el trombó i la trompeta al sons que fan alguns animals. També hem vist imatges de pel·lícules que ens agraden molt.

L’espectacle ens ha agradat molt i hem après moltes coses de música… els sons greus… els més aguts… les parts dels instruments de vent metall…

Ens ho hem passat molt bé!!!!

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge: