APADRINAMENT 5è-1r

El dilluns 28 d’octubre s’ha celebrat el primer apadrinament entre els alumnes de 5è i 1r. Com cada curs hem comptat amb la presència del nostre padrí l’escriptor Ricardo Alcántara. Durant la sessió en Ricardo ha parlat amb els nois i noies i els ha explicat el significat i la importància de ser padrí lector d’uns alumnes més petits. Aquest apadrinament durarà dos cursos.

Després ha contestat a totes les preguntes que l’han fet, totes elles molt interessant. A continuació els alumnes s’han intercanviat, com a regal, uns punts de llibre que han elaborat i Ricardo ha regalat a cada nen i nena de 1r un llibre seu amb una dedicatòria. Els petits estavan molt emocionats!!

Seguidament petits i grans han compartit una bona estona de lectura. Tot i totes estavan molt feliços!

Gràcies padrí!!

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge: