Activitats d’Educació Física a tots els cicles

CICLE INICIAL

El passat vint-i-cinc d’abril els alumnes de segon curs vam anar al camp de futbol de Sant Ildefons de Cornellà a fer  “els jocs del món”. Aquesta activitat consisteix en practicar diferents jocs d’arreu del món, juntament amb alumnes de segon curs de les altres escoles del nostre municipi. Ens ho vam passar molt bé.

CICLE MITJÀ

El passat nou d’abril els alumnes de quart curs vam anar a les pistes d’atletisme de Cornellà a fer les “olimpiades“. Aquesta activitat consisteix en realitzar diferents modalitats olímpiques, juntament amb alumnes de quart curs de les altres escoles del nostre municipi. Ens ho vam passar molt bé.

CICLE SUPERIOR

El passat onze d’abril els alumnes de sisè curs vam anar a les pistes d’atletisme de Cornellà a fer les “jornades multiesportives”. Aquesta activitat consisteix en treballar diferents jocs preesportius, juntament amb alumnes de sisè curs de les altres escoles del nostre municipi. Ens ho vam passar molt bé.

Si voleu descarregar les fotos cliqueu al següent enllaç