Activitats de projectes de segon

Bon dia a tothom!

Som els alumnes de 2n i us volem ensenyar algunes de les activitats que hem fet durant aquest primer trimestre a projecte.

Amb totes les curiositats què tenien els alumnes , han investigat alguns temes amb ajuda de les famílies i han portat informació de casa que després han intentat explicar a la resta de companys .

A classe, hem vist vídeos, escoltat explicacions, hem buscat informació en diferents llibres, hem investigat molt sobre alguns temes (classificació dels animals, causes del perill, per què es camuflen, el seu hàbitat, com es desplacen, reproducció, alimentació …) i, sobretot, hem intentat treballar en grup per aprendre junts i realitzar alguns cartells informatius.

Finalment hem intentat explicat en grup alguns conceptes apresos sobre els animals. Ens hem esforçat molt i estem contents de la feina feta! Us deixem algunes fotos a veure què us semblen!

Clica la foto per descarregar les imatges: