8 DE MARÇ – DIA DE LA DONA

El passat divendres 8 de març vam celebrar a l’escola el dia de la dona. Va ser una jornada molt interessant per poder reflexionar amb tots els nens i nenes de l’escola sobre el paper de les dones en la societat actual. A més a més, vam tenir l’oportunitat de rebre la visita de diferents dones que ens van explicar de primera mà quins són els reptes que afronten en el seu dia a dia, ens van parlar sobre la importància de les seves feines i ens van animar esforçar-nos de valent per aconseguir tot allò que ens proposem.

Així doncs, Cicle Inicial van tenir la visita de la Najat Driouech, diputada al Parlament de Catalunya. El grup de 3r es va trobar amb la Laia Nieva, coach motivacional i emprenedora. Els alumnes de 4t van poder xerrar amb la Dr. Díeguez, metgessa de família al CAP Sant Ildefons. I en últim, Cicle Superior va rebre la visita de la Vanesa Arranz, Doctora en biologia marina.

A Educació Infantil vam aprofitar també aquesta jornada per parlar, a partir de contes i d’altres dinàmiques d’aula, sobre el rol de les dones en la nostra societat i introduir conceptes com el respecte o la igualtat.

Si voleu veure un petit recull d’imatges d’aquesta fantàstica jornada, només cal que feu clic sobre la imatge!