6è celebra el Dia Internacional dels Drets dels Infants

Avui dia 20 de novembre, els alumnes de 6è s’han reunit amb els alumnes de les altres escoles dels barris de Sant Ildefons, Gavarra i Pedró, per celebrar el Dia Internacional dels Drets dels Infants.

Després de treballar a classe quins són els drets que tenen els infants, cadascú va escollir un i va posar el seu missatge dins d’una ampolla de plàstic.

Aquesta ampolla ha estat penjada amb tots els altres drets que tots els altres alumnes havien escollit per demostrar que tots els drets són importants i que tots units fan molta força per lluitar per ells.

Han menjat xurros amb xocolata, han fet tallers i han ballat moltíssim per celebrar el seu dia. Ha estat una experiència molt positiva per tots.