5è realitza un taller de Sensibilització

Els alumnes de cinquè de l’escola vam realitzar un taller de sensibilització per tal de posar-nos en la pell de persones amb discapacitat que realitzen esports que no coneixíem i que hem pogut veure i viure en primera persona.

Primer ens han fet una xerrada a la qual ens han ensenyat les diferents disciplines i com les realitzen. Després hem baixat al pavelló i hem fet bàsquet en cadira de rodes, boccia, goal ball i ens hem hagut de moure pel pavelló amb els ulls tapats i amb una pica que feiem servir de bastó per poder guiar-nos i no xocar-nos.

Si voleu veure les imatges cliqueu a la següent imatge: