5è FA ESCALADA AL PARC DE CAN MERCADER

El passat dijous 18 de juny els alumnes de 5è de l’escola van anar al parc de Can Mercader a realitzar una activitat d’escalada la qual van gaudir moltíssim.

Els monitors ens van ensenyar a posar-nos els arnés i els dos tipus de corda que teniem disponible per poder pujar. I poc a poc vam començar a pujar, i alguns de nosaltres fins i tot vam arribar fins a dalt de tot.

També hi havia una part interior on podiem escalar pujant a una roca o posant-nos cap avall. Ens va encantar i ens ho vam passar molt i molt bé!

Després ens vam quedar a passar el dia al parc esmorzant i jugant a diferents jocs. Va ser un dia molt divertit que vam gaudir tots i totes.

Si voleu descarregar les fotografies, cliqueu a la següent imatge: