Nom de l'autor: admin

Reis Mags a I3

A l’escola també han arribat els Reis Mags i ens han portat moltes joguines com un pàrquing, el mercat, batedores, ninots o gelats per a jugar en la cuineta. Ens ho estem passant molt bé jugant amb els nostres regals de reis!  

Reis Mags a I3 Llegeix més »

Han vingut els Reis a I5!

Oooohhh!! Quina sorpresa!! Aquesta setmana, quan hem tornat a l’escola, els tres reis mags ens havien deixat molts regals per les classes dels pikachus, els castells i les sirenes i tritons. Abans de marxar de vacances van venir a visitar-nos i els hi vam donar les nostres cartes. Moltes gràcies Reis!

Han vingut els Reis a I5! Llegeix més »

LLEGIM CONTES DE NADAL

Durant les darreres setmanes del mes de desembre, les tardes a l’escola s’han tornat encara més nadalenques. Els nostres alumnes de CM i CS han anat a llegir un conte de Nadal als més petits. Ha estat molt emocionant pels grans que han fet de lectors i enriquidor pels petits que estaven embadalits escoltant als

LLEGIM CONTES DE NADAL Llegeix més »

Fem cagar el Tió a CI

El passat dimecres, amb gran entusiasme i alegria, els nostres petits de 1r i 2n es van reunir i per torns, van anar envoltant el Tió, armats amb somriures i il·lusió. El Tió, amb el seu somriure de fusta, va ser l’indiscutible protagonista d’aquesta tradicional festivitat catalana. Amb cants, rialles i molta il·lusió, els nens

Fem cagar el Tió a CI Llegeix més »

EL TIÓ VISITA L’ESCOLA

Aquest mes de desembre hem tingut la visita del Tió de Nadal a l’escola. Com que és una mica vergonyós, el vam trobar amagat darrere d’un arbre del pati. Les nenes i els nens d’I 4 estaven molt contents i van decidir acollir-lo a la nostra escola. Li vam buscar un espai acollidor, li vam

EL TIÓ VISITA L’ESCOLA Llegeix més »

Tió de Nadal

Els nens i nenes d’I3 han celebrat l’arribada del tió. Hem anat a buscar-ho perquè estava amagat pel pati, a més li hem cuidat i li hem donat menjar durant molts dies. Quan ja estava ple, li hem fet cagar i ens han portat torrons i neules que ens hem menjat tots junts al pati.

Tió de Nadal Llegeix més »

Fem cagar al Tió a I5

Sabeu què va passar la setmana passada? El Tió va baixar de la muntanya i va venir a l’hort de l’escola! Va ser una gran sorpresa! El pobre tenia molt de fred, així que l’hem estat cuidant tots aquests dies i l’hem donat molt menjar. S’ha fet tan gran que ens va cagar molts regals:

Fem cagar al Tió a I5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut