AMBIENTS I3
Hem fet diferents propostes d’ambients on hem jugat, ens hem divertit i hem compartit amb tots els nostres companys. Us deixem un petit resum de tot el que hem fet.
Hem fet diferents propostes d’ambients on hem jugat, ens hem divertit i hem compartit amb tots els nostres companys. Us deixem un petit resum de tot el que hem fet.
Hem treballat l’hivern i hem après moltes coses, com per exemple que a l’hivern fa fred. I hem comprovat què és el fred tocant gel. També hem experimentat amb neu casolana feta amb bicarbonat i aigua. Després hem jugat amb ella i ens ho hem passat genial.
EXPERIMENTEM AMB LA NEU Llegeix més »
Aquesta setmana els nens i nenes d’I3 han anat a la ludoteca de l’Esplai la Florida, on hem jugat sense parar i hem descobert nous espais que ens han fet gaudir amb els nostres companys.
Els infants de tercer durant el primer i segon trimestre van anar a visitar i a conèixer la Biblioteca la Florida. Primer els varen explicar el funcionament, ens van ensenyar com buscar llibres a la biblioteca i les seves normes. Per últim, varen fer diferents grups per poder fer activitats relacionades amb la temàtica dels
Visitem la Biblioteca La Florida Llegeix més »
Aquest curs hem començat els tallers a I5, totes les nenes i els nens dels tres grups ens barregem i fem diferents propostes molt divertides. Fem 6 activitats diferents: teatre, sentits, art creatiu, jocs de taula, experiments i minimons. Entre tots aprenem jugant i gaudim aprenent!
Fem tallers a I5! Llegeix més »
The children of I4 and I5 have learned how to recycle and the importance that this has for the environment. Together we will take care of the earth. Let’s go! Els nens i nenes d’I4 i I5 han après com reciclar i la importància que això té per al medi ambient. Entre tots cuidarem
L’ alumnat d’I5 han començat aquesta setmana a acostar-se una mica més al llenguatge de la programació amb l’aplicació de Scracht Jr. Els ha encantat veure com el gat es movia seguint les indicacions que ells havien programat. Aprenem i ens divertim molt!
A I4 han arribat els bee-bots i els blue-bots perquè els infants puguin iniciar-se en la programació digital. Ha estat tot un èxit i continuarem fent sessions durant la resta del curs.
FEM ROBÒTICA A L’ESCOLA Llegeix més »
Famílies, sabeu què? Després d’unes merescudes vacances per a tothom… en arribar a l’escola ens esperava una gran sorpresa… a banda del retrobament amb els amics, les amigues i les mestres… ens hem trobat a les classes regals que els Reis Mags havien deixat! Ens ha fet molta il·lusió veure’ls, obrir-los i poder gaudir d’ells
RETROBAMENTS I SORPRESES! Llegeix més »
L’últim dia d’escola, el Rei Mag va venir a visitar-nos a l’escola. Ens vam quedar bocabadats, molts dels nens i nenes no sabíem com reaccionar. Amb una mica de vergonya i molta il·lusió vam entregar les nostres cartes. El dilluns, primer dia d’escola, quan els infants estaven explicant totes les aventures que han viscut durant
ELS REIS MAGS A I4 Llegeix més »