Repensem la biblioteca de l’escola

Actualment, a causa de la situació sanitària i les normes que ha de seguir l’escola, no es pot oferir el servei de biblioteca com es feia fins ara. Per aquest motiu s’està elaborant un pla d’actuació concret de biblioteca amb activitats de dinamització per part de la bibliotecària.

Pel que fa al servei de préstec de llibres s’intentarà iniciar el més aviat possible, seguint el mateix protocol de funcionament que segueixen les biblioteques públiques. Us informarem del procediment.

Quan la situació ho vagi permetent, la biblioteca de l’escola anirà restablint els serveis seguint un plantejament el més similiar possible a l’habitual.