Funcionament del menjador

La gestió del menjador es compartida per l’AMPA i l’escola i està encarregada a l’empresa Ausolan. L’empresa adapta aquest curs el seu servei a un protocol especial per evitar la propagació del coronavirus.

Podeu consultar el protocol en aquest enllaç.

I per saber com funciona l’aplicatiu del servei de menjador consulteu aquest document.

En cas de dubtes o problemes alhora d’accedir a la plataforma on-line contacteu amb l’empresa Ausolan al correu electrònic administracion@ausolan.com.

L’objectiu del servei de menjador és el de permetre que alumnat i personal docent puguin dinar al centre si ho prefereixen. El motiu més habitual és el de compaginar les agendes de les famílies, però no és l’únic. Sovint, el servei extremadament curós en els hàbits i la qualitat d’un menjar altament saludable, són els arguments que motiven a famílies i mestres a utilitzar-lo. Com ja deveu saber, la lletra i l’esperit del Projecte d’escola ens duu a incloure aliments ecològics en els menús i a treballar especialment els hàbits a la taula.