Oferta d’activitats extraescolars pel curs 2023 – 2024

Les inscripcions es poden fer del 12 al 22 de setembre. Si necessiteu ajuda us podeu posar en contacte amb l’AMPA al correu ampa@escolamasiperera.cat.

Les activitats tiraran endavant si hi ha un nombre mínim d’inscripcions. La setmana del 25 al 29 de setembre donarem a conèixer la graella definitiva i les activitats començaran el dilluns 2 d’octubre.

Per apuntar-se a les activitats extraescolars cal ser soci de l’AMPA i haver pagat la quota anual.

Consulteu tota informació aquí.

Activitats i enllaços d’inscripció per dies

Dilluns

SPEAKING
de 4t a 6è | 31,50€ + Material 15€ a l’inici de curs

Funcionament de les activitats extraescolars a l’escola Mas i Perera

En sortir de classe a les 16.30h, el monitor o monitora recull els nens i nenes, que tenen una estona de descans per berenar plegats. És important que si es queden a extraescolars portin berenar. L’activitat té lloc tot seguit, de 17 a 18h, de manera que els podeu recollir directament a les 18h per la porta principal de l’escola.

Recomanem a les empreses que proveeixen el servei que facin grups de WhatsApp amb les famílies dels nens i nenes inscrits per mantenir-les informades.

Com fer les inscripcions

Les inscripcions s’han de fer a través de formularis on-line. Trobareu els enllaços al costat de cada activitat.

Si teniu problemes per fer les inscripcions poseu-vos en contacte amb l’AMPA i us ajudarem. Podeu trucar a l’escola, al telèfon 93 892 23 96, en l’horari del despatx (de dilluns a dijous de 15 a 17h) o enviar un correu a ampa@escolamasiperera.cat.

Assegurança obligatòria en les activitats esportives

Els i les alumnes inscrits a activitats extraescolars esportives han de disposar d’una assegurança d’accidents obligatòria i personal segons la normativa vigent.

Aquest curs 2023 – 2024 cal contractar assegurança per a les activitats de: Psicomotricitat, Poliesportiu, Judo i Balls Moderns. En canvi, Bàsquet i Futbol tenen assegurança inclosa amb el pagament de la quota del Consell Esportiu.

L’AMPA contracta l’assegurança amb l’aFFaC (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya) previ pagament de 4’10€ per transferència al compte ES09 0081 0046 19 0001912594.

Consideracions a tenir en compte

• Totes les activitats tenen un mínim i un màxim d’inscrits.
  • L’AMPA es reserva el dret de modificar horaris, dies i espais, així com de no tirar endavant l’activitat en cas que no hi hagi suficients inscripcions.
  • Les activitats començaran el dilluns 2 d’octubre i acabaran quan comenci la jornada intensiva al mes de juny.
  • Les famílies que no siguin sòcies de l’AMPA no es poden inscriure a les activitats.