Taller de llengua catalana i socialització de famílies!

Benvolgudes famílies,

S’inicia l’espai de formació “Taller de llengua catalana i socialització de famílies” que té com a objectiu la promoció i la millora de l’aprenentatge i l’ús de la llengua catalana dels pares i mares de l’alumnat nouvingut o d’origen estranger, la implicació de les famílies en el seguiment acadèmic i educatiu dels fills i filles, la participació en la vida dels centres i de l’entorn escolar, i el reforç de la convivència i la cohesió social.

Aquí podeu trobar tota la informació referent a aquest projecte. Us podeu inscriure en el següent enllaç fins el dimecres 20 de setembre.

Us hi esperem!